Microsoft Dynamics NAV 2017 - Újdonságok

Microsoft Dynamics NAV 2017 – Élvezze az újdonságok előnyeit!

A Microsoft Dynamics NAV 2017 korszerű vállalatirányítási megoldás, amely elődeihez hasonlóan gyorsan bevezethető, könnyen használható, és hatékonyan képes támogatni cége üzleti célkitűzéseit.

Újdonságok a Microsoft Dynamics NAV 2017 verzióban

A Microsoft Dynamics NAV 2017 legfontosabb jellemzői az integráció, a dinamikus bővíthetőség és az egyszerűség. A korábbi verzióhoz képest a Microsoft Dynamics NAV 2017 jelentősen továbbfejlesztett alapalkalmazással rendelkezik, mely szorosabb integrációt kínál az Office 365-tel és a Power BI szolgáltatással, továbbá a Microsoft AppSource üzleti megoldás-szolgáltatói weboldalon, valamint a rendszeren belül megtalálható Bővítménykezelőn (Extension Manager) keresztül Extension-kiegészítőkkel bővíthető bármikor.

Az Microsoft Azure felhővel és a Microsoft Office 365-tel integrált környezet

A Microsoft Dynamics NAV 2017 teljes körű Microsoft Azure környezet támogatásával érkezik, melynek segítségével a rendszer már telepíthető és konfigurálható nemcsak Microsoft Azure-ban üzemeltetett virtuális gépeken, de egyúttal az Azure SQL támogatás révén már közvetlenül is telepíthető Azure SQL szolgáltatás adatbázisaként.

Folyamatosan átláthatja az üzleti tevékenység minden területét.

A Microsoft Dynamics NAV gördülékenyen együttműködik az Office 365-tel, így egyszerűen, közvetlenül az Outlookból is kézben tarthatja üzleti ügyeit cége vevőivel és szállítóival. Kényelmesen navigálhat a Microsoft Dynamics NAV adatai és az Office eszközei, például az Outlook és az Excel között.

A továbbfejlesztett kompatibilitás révén egyszerűen rögzíthet új vevőket, szállítókat, ajánlatokat és számlákat anélkül, hogy elhagyná az Outlookot. A fejlettebb Word-integrációnak köszönhetően professzionális megjelenésű dokumentumokat készíthet.
A gördülékenyen használható környezet jóvoltából időt takaríthat meg, fokozhatja a nyilvántartások pontosságát, és kiemelkedő ügyfélélményt nyújthat.

Gyorsabb beállítás és konfigurálás

Gyorsabban használatba veheti a rendszert.
Az adatok importálását és az Office 365-integráció beállítását varázsló segíti, így időt takaríthat meg, és elkerülheti a felesleges manuális feladatokat. Élvezze a rendszer egyszerűsített beállítási lehetőségét az előre definiált beállítási információkkal, mely minimális közreműködést igényel az Ön részéről.

A beállítási varázslók végigvezetik a kívánt beállítási folyamatokon, és megkönnyítik a szükséges feladatok elvégzését. Varázsló segíti például a jóváhagyási munkafolyamatok, az üzleti év, a pénzforgalmi előrejelzés és az ÁFA-mátrix beállítását is.
A pénzgazdálkodás fejlettebb támogatásának köszönhetően egyszerűen beállíthatja és pontosíthatja a pénzforgalmi előrejelzést, és átfogó helyzetképet kaphat a releváns forrásokból származó adatok összegyűjtésével.

Optimalizált mobil CRM-környezet

Az optimalizált mobil CRM (ügyfélkapcsolat-kezelési) funkciókkal az irodán kívüli munka is minden eddiginél egyszerűbbé válik.

A telefonról elérhető kapcsolatkezelő funkciókkal hatékonyabban dolgozhat, és a Kereskedelem és kapcsolatkezelő szerepkör-főoldal fejlesztéseit is igénybe veheti.

Az egyszerűbben használható CRM-funkciókkal a kapcsolatok, a kapcsolati tevékenységek és az értékesítési lehetőségek is kezelhetők. Telefonról is elérheti a kapcsolati tevékenységek nyilvántartását, amely az Office 365 használatával naplózza az e-mail üzeneteket.

Beépített együttműködés a Microsoft Dynamics CRM OnPremise illetve a Microsoft Dynamics 365 for Sales (korábbi nevén Dynamics CRM Online) megoldással

A Microsoft Dynamics NAV 2017 elődeihez hasonlóan tovább egyszerűsíti a Microsoft Dynamics 365 for Sales (korábbi nevén Microsoft Dynamics CRM Online) használatát, az integráció folyamatát. Új varázsló segíti a beállítás folyamatát, amellyel zökkenőmentesen összekapcsolhatja a Microsoft Dynamics CRM OnPremiseben és a Microsoft Dynamics NAV 2017-ben tárolt adatokat. A varázsló automatikusan telepíti a Dynamics NAV integrációs megoldást a CRM-ben.

Adatai garantáltan mindig szinkronizáltak és frissek maradnak. A pénznemek, mértékegységek, cikkek és erőforrások megfeleltetésével és szinkronizálásával naprakész árakat és cikkeket tarthat nyilván a Microsoft Dynamics CRM-ben, és Microsoft Dynamics NAV-árlistát is készíthet közvetlenül a Dynamics CRM OnPremise vagy a Dynamics 365 for Sales-ből.

Továbbfejlesztett felhasználói környezet

Az egyszerűséget, a hatékonyságot és a teljesítményt szolgáló újabb jelentős fejlesztésekkel a Microsoft Dynamics NAV 2017 még jobb felhasználói élményt kínál.

A böngészőalapú környezetben még eredményesebben dolgozhat. Többféle nézetben jelenítheti meg a rekordlistákat – például választható méretű miniatűrképekkel –, az új fogalmak elsajátítását és a könnyebb adatbevitelt pedig varázslók segítik.

A web kliensben jól ismert billentyűparancsokat is használhat: az Escape-pel például azonnal bezárhatja az aktuális lapot, az F5 billentyűvel pedig a legújabb adatokkal frissítheti a böngészőt, a teljes oldal újratöltése nélkül.

A speciális funkciók használatát intelligens és diszkrét értesítések segítik az alkalmazásban, amelyek az adott kontextusnak megfelelően vezetik végig a megfelelő folyamatokon. Akár a tapasztalatlanabb felhasználók is elvégezhetik a speciális feladatokat az új típusú értesítések segítségével, amelyek nem tolakodóak, így nem hátráltatják a munka szokásos menetét.

A figyelemfelkeltés mellett releváns műveleteket is kínáló értesítéseket a partnerek is fejleszthetnek, ezáltal pontosan az Ön üzleti igényeire szabhatják a rendszer működését.

A projektek a korábbinál egyszerűbben kezelhetők, és a szükséges részletek is jobban átláthatók. Az új projekt-beállítási varázsló segít a projektek és a munkaidő-kimutatások előkészítésében, a megújult Projektmenedzser szerepkör-főoldalon pedig gyorsan elérhetők a gyakran használt feladatok több új diagram és az új Saját projektek lista mellett.

Pénzügyi fejlesztések

Azonnal használható pénzügyi kimutatásokkal dolgozhat, és könnyen értelmezhető elemzéseket kaphat a vállalat pénzügyi teljesítményéről.

Az új alapértelmezett Főkönyvi kimutatásoknak köszönhetően előzetes beállítás nélkül, gyorsan és intuitív módon elkészítheti a kívánt pénzügyi jelentéseket, az időpontalapú jelentéskészítés révén pedig bármely időpontra vonatkozóan megtekintheti vállalata pénzügyi helyzetét.

A kimutatás készítést segítik az új főkönyvi számlakategóriák is, amelyek megfelelő struktúrát biztosítanak a számlatükörnek.

A fizetések egyeztetése is jóval hatékonyabbá vált, ugyanis a fizetések és a bankszámla egyeztetése egy lépésben elvégezhető az összes tranzakció egyszerre történő megfeleltetésével, majd a bankszámla-egyeztetés egyidejű könyvelésével és frissítésével.

Minden elektronikus!

A különböző fizetési szolgáltatásokra (pl. PayPal) mutató hivatkozásokkal megkönnyítheti ügyfeleinek a számlák online kifizetését.

Akár PayPal Payments Standard típusú fizetési hivatkozást is elhelyezhet a számlákon, ezáltal többféle fizetési módot is támogathat, például hitelkártyával vagy PayPal-számláról történő fizetést.

Az optikai karakterfelismerési technológia (OCR) továbbfejlesztett alkalmazása elősegíti a beérkező bizonylatok kezelését.

A Microsoft Dynamics NAV 2017-ben a Lexmark ICS számlarögzítő prémium szolgáltatásával már a számlák egyes sorai is kinyerhetők, a kapott adatok vizuális módon ellenőrizhetők, és az OCR-rendszer online betanítható a pontosabb eredmények érdekében.

Cortana Intelligence (Azure Machine Learning)

A beépített Cortana Intelligence a historikus adatok felhasználásával javítja az értékesítési előrejelzések pontosságát, elősegítve ezzel a készletgazdálkodást és az ügyfelek igényeinek kiszolgálását.

A kereskedelem, a készletkezelés és a cash flow bővítmény az előrejelzés alapján segít a szállítóknak küldött készletfeltöltési igénylések és cash flow tervezés elkészítésében, amivel időt takarít meg.

Garantáltan mindig a lehető legjobb előrejelzések alapján dolgozhat, ugyanis a rendszer különböző gépi tanulási algoritmusok eredményeit hasonlítja össze egymással, és a legjobb minőségű előrejelzést választja ki.

Forgalmazott cikkek kezelése

A termékeket a kívánt módon rendszerezheti és kategorizálhatja.

A katalógusban mindössze néhány kattintással részletes keresést végezhet, hogy csak a szükséges információk jelenjenek meg.

Egyéni cikk attribútumokat hozhat létre és értékeket rendelhet hozzájuk az üzleti igényeknek megfelelően, ami a cikkek kezelésében és az eladási bizonylatok készítésében is segítséget nyújthat. Ha attribútumokat és értékeket állít be egy cikkhez, azok mind megjelennek egy adatterületen, a cikk kartonon és a cikklistában. A cikkek az attribútum-értékek szerint szűrhetők, így könnyebben vehet fel cikkeket az eladási és a beszerzési bizonylatokra, és leszűkítheti a választható vagy műveletekkel kezelhető cikkek listáját.

Még kényelmesebb navigációt és webáruház-integrációt biztosítanak a cikkcsoportok, amelyekkel hierarchikus struktúra szerint csoportosíthatók a cikkek. Saját cikkcsoportokat definiálhat, és attribútumokat is hozzárendelhet az egyes cikkcsoportokhoz. Amikor cikkeket vesz fel egy csoportba, a cikkek öröklik a cikkcsoport attribútumait, így az azonos csoportba tartozó cikkek azonos attribútumokkal fognak rendelkezni, időigényes egyenkénti beállítás nélkül.

Beépített Power BI támogatás

Az integrációs lehetőségek sorában az egyik legújabb a Power BI beépített támogatása, amelynek segítségével egyszerűen készíthet informatív diagramokat és jelentéseket, amelyeket a Microsoft Dynamics NAV 2017 szerepkör-főoldalain is megjeleníthet.

Munkatársai folyamatos tájékoztatásához könnyen megosztható jelentéseket készíthet a fő teljesítménymutatókról, valamint a készletekről, az eladások és a rendelések állapotáról. A felhasználók önkiszolgáló módon, megbízható adatforrásokból készíthetnek jelentéseket a gyors és megalapozott döntéshozatal érdekében.

Bővítmények (Extension megoldások)

A Microsoft Dynamics NAV rendszer az alaprendszer forráskódjának közvetlen megváltoztatása nélkül módosítható és bővíthető, ami megkönnyíti a különféle testreszabások és bővítmények telepítését, kezelését és frissítését. A bővítmények mindössze pár kattintással telepíthetők, és egyszerűen megtekinthetők a kapcsolódó információk is, például a bővítmény neve, leírása, verziója, kiadója és a hivatkozások.

A Bővítménykezelő lapon egyszerűen telepíthetők és eltávolíthatók a bővítmények, amelyek pillanatok alatt kiválaszthatók a könnyen felismerhető logók segítségével.

Kommentek:0

Vélemény, hozzászólás?