Bihari Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft.

Microsoft Dynamics 365 Business Central bhn-logo

„A  kialakított  szisztéma  legfőbb  előnye  a megbízhatóság,
az információk pontossága és gyorsasága lett.”

Partner neve:Bihari Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft.
Iparág:Hulladékgazdálkodás
Létszám:64 fő
NAV verzió:Microsoft Dynamics NAV
Bevezető partner neve: Consulo Szolgáltató- és Kereskedelmi Kft.
Bevezetés éve:2012

Egy példaértékű átállás lépései

Hogyan  tud  egy  hulladékgazdálkodó  cég  fennakadások  nélkül  átállni  egy  új,  integrált vállalatirányítási rendszerre? Hogyan lehet javítani a költséghatékonyságot és a szolgáltatás színvonalát? Ezekre a kérdésekre kínál választ a Bihari Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. és a Consulo Szolgáltató- és Kereskedelmi Kft. projektje.

Innen indultak

A Bihari Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. irányítása és az adminisztrációs munka többféle nyilvántartási rendszerben  működött. A  számlázás,  könyvelés,  készletezés  között  nem  volt átjárhatóság, a párhuzamosan futó rendszerekben az adatokat többször is rögzíteni kellett, ami hibákat eredményezett. A  rendszer  működtetésekor  nem  volt  egységes  követeléskezelő  rendszer  sem.  A  meglévő alkalmazások  rendszergazdai  szolgáltatása  körülményes  volt,  a  régi  rendszert  nem  volt
célszerű fejleszteni. Ezt belátva döntött a megrendelő a korszerűsítés mellett.

Az úton adódtak nehézségek

Egy régi, elavult rendszerből egy új, korszerű rendszerbe történő adatátvitel, átkönyvelés nagy odafigyelést,  pontosságot  és  a  két  fél  közötti  folyamatos  kommunikációt  igényelt.  2011 második felében a régi, DOS és az új, Microsoft Dynamics NAV rendszer párhuzamosan futott, az új rendszer tesztelésével. Az átállás persze nem ment nehézségek, súrlódások nélkül. A legnagyobb  odafigyelést  a  több  rendszerből  átemelendő  adatok,  azok  többszörös ellentmondásának tisztázása, a behajtás,a lejárt számlák követése, az új rendszerbe történő pontos átkonvertálása jelentette.

Ide jutottak

A kezdeti átállási, betanulási nehézségeket követően, 2012. január 1-től két lépcsőben vált „élessé”  a  Microsoft  Dynamics  NAV  Integrált  vállalatirányítási  rendszer.  A  Consulo  Kft. kiegészítette a Microsoft Dynamics NAV rendszert a közszolgáltatási tevékenységnek valamint a  hulladékgazdálkodási  iparági  specialitásnak  megfelelő  modulokkal:  szerződéskezelés, tömeges számlázás, behajtáskezelés, illetve a második fázistól már a Depo készletkezelés is. A  tapasztalatok  alapján  elmondható,  hogy  a  kialakított  szisztéma  legfőbb  előnye  a megbízhatóság,  az  információk  pontossága  és  gyorsasága  lett,  valamint  a  gyors alkalmazkodás  a  gyakran  változó  törvényi  előírásoknak  megfelelően.  A  behajtás-kezelés sokkal  hatékonyabb  lett.  A  cégvezető  munkáját  az  azonnali  és  pontos  adatlekérdezés  és döntés-előkészítés  segíti.  A  munkatársak  pedig  a  saját  feladat-és  jogkörüknek  megfelelő jogosultság alapján, duplikáció és időveszteség nélkül végezhetik el feladataikat. A főkönyvi adatokat egy felületen belül tudják lekérdezni, a beszámoló és controlling között automatikus átjárhatóság biztosított.

Folytatjuk Business Central sorozatunkat,
melyre szeretettel várunk BC tanácsadókat, döntéshozókat!

November 4-ei alkalmunkon a

Business Central 2021 Release Wave 2. újdonságait járjuk körül.

Előadónk a Business Central v19 2021. októberétől elérhető innovatív verzióját mutatja be, melyben az új kiadás produktív felhasználást, felhasználó barát élményt és számos funkció újítását ígéri.

AGENDA

KÖSZÖNTŐT MOND

Brecsok Sándor

HRP Europe Kft.

ELŐADÓNK

Faludi Gábor

FITS Magyarország Kft.

Webinárunkon körül járjuk az aktuális fejlesztéseket, és a végén a Q&A szekcióban várjuk kérdéseiteket, véleményeteket, melyre készségesen válaszolunk.