Miért a Dynamics 365 Business Central az ideális megoldás a KKV-k számára

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: email

Előző írásunkban részletesen bemutattuk, hogyan lehetséges a Microsoft felhőalapú ERP rendszere segítségével meglepően rövid idő alatt egy kisvállalkozás igényei szerinti pénzügyi és egyéb üzleti szolgáltatásokat kialakítani. Ebben a cikkünkben részletesebben mutatjuk be a a Dynamics 365 pénzügyi megoldását, összehasonlítva azt itthon elterjedt, egyéb hasonló szoftvereivel.

A KKV-k számára előkészített Business Central a következő komponenseket kínálja:

  • Előre felparaméterezett Business Central környezetek (Sandbox, Master, Production)
    • ÁFA-kódok
    • Könyvelési, kontírozási szabályok
    • Vevő, szállító csoportok
    • Számlatükör
    • Stb.
  • Törzsadat- és tranzakció betöltő sablonok
    • Vevők
    • Szállítók
    • Cikkek
    • Vevő, Szállító, Bank nyitó tételek
    • Tárgyi eszközök és tranzakciók
  • PowerBI web service-ek és dashboardok
  • NAV online web service-ek (bejövő és kimenő számlázáshoz)
  • E-learning anyagok (videók)
  • Részletes felhasználói útmutató
  • Folyamatkatalógus
  • Tesztforgatókönyv-katalógus

Miért más a Dynamics 365 Business Central, mint a hazai piacon elérhető többi üzleti szoftver?

KulcsSoft: Ez a szoftvercsalád komoly múlttal, és ennek megfelelően jelentős felhasználóbázissal rendelkezik. A szoftver egy folyamatos, hosszas fejlesztés során alakult ki, a rendszer így nem teljesen egységes, az egyes részrendszerek (főkönyvi rendszer, raktár rendszer, számlázó rendszer stb.) nem 100%-ban integráltak és köztük csak manuális exportálás révén lehet az adatokat mozgatni.

>> A Business Central maximálisan felhasználóbarát, ahol az adatok egységesen kezelhetők.

Cobra: A KulcsSofthoz hasonlóan szintén komoly múlttal rendelkező, hazai fejlesztésű ERP rendszer. Bár felhasználói felülete a mai igényeknek nem felel meg, a rendszerrel már tapasztalatot szerzett könyvelők körében igen népszerű. Hátránya – amellett, hogy új felhasználók számára használata nehezen elsajátítható -, hogy nagyon korlátozottak a riportkészítési lehetőségek. A vezetői információk (VIR) nem érhetők el automatikusan vagy real-time, csak a könyvelő/kezelő bevonásával, ami feleslegesen lassítja a munkát.

>> A Dynamics 365 Business Central korszerű felhasználói felülettel és teljes körű, részletes riportkészítési eszköztárral rendelkezik.

Vectory: Magyar fejlesztésű rendszer, fejlett funkciókkal, ugyanakkor limitált riportálási képességekkel.

>> A Business Central rugalmas, az aktuális igényekhez illeszkedő riportolásra képes.

ABAS: A német rendszer az említett hazai szoftvereknél lényegesen modernebb, böngészőben, vagy akár mobilon is futtatható. A rendszert leginkább ipari, gyártó cégeket célozva fejlesztették ki, ennek köszönhetően árazása is meghaladja a legtöbb KKV lehetőségeit.

>>A Dynamics 365 Business Central felhőalapú rendszer, így a KKV-k számára is elérhető havidíjért vehető igénybe

SAP HANA: A nagyvállalatok által széleskörűen használt vállalatirányítási rendszer egyszerűsített változata. Bár a német cég a KKV-k számára kínálja szoftverét, ez a fogalom nálunk inkább a közepes és nagyobb cégeket jelenti. A hazai KKV-k anyagi lehetőségeit messze meghaladja ez a rendszer.

>> A Dynamics 365 Business Central KKV-kra szabott változata szolgáltatásaiban és árában is a hazai KKV-k lehetőségeire van szabva.

Business Central - az univerzális megoldás

Átfogó üzleti funkciók / igazodás a KKV-k igényeihez – korszerű felhasználói felület – rugalmasság – átfogó riportolás – megfizethető ár. Kell ennél több?

A Dynamics 365 Business Central KKV-kra szabott változata olyan megoldásokat kínál, melyek segítségével valóban 21. századi vállalkozást működtethet.

Kovács Lajos

Kovács Lajos

Értesüljön legfrissebb tartamainkról,
Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Májusban folytatjuk Business Central sorozatunkat,
melyre szeretettel várunk BC tanácsadókat, döntéshozókat!

Tavaszi alkalmunkon a Business Central 2021 release wave 1 újdonságait járjuk körül.

Előadónk a Business Central v18 2021. áprilisától elérhető innovatív verzióját mutatja be, melyben a BC fontos változásait, alkalmazásokon belüli fejlesztéseket, módosításokat, új funkciók beépítését és/vagy elavultak eltávolítását ismerteti online eseményünkön.

AGENDA

KÖSZÖNTŐT MOND

Brecsok Sándor

HRP Europe Kft.

ELŐADÓNK

Faludi Gábor

FITS Magyarország Kft.

Webinár végén hagyunk Q&A szekciót, ide várjuk kérdéseiteket, véleményeteket, melyre készségesen válaszolunk.