Miért a Dynamics 365 Business Central az ideális megoldás a KKV-k számára

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: email

Előző írásunkban részletesen bemutattuk, hogyan lehetséges a Microsoft felhőalapú ERP rendszere segítségével meglepően rövid idő alatt egy kisvállalkozás igényei szerinti pénzügyi és egyéb üzleti szolgáltatásokat kialakítani. Ebben a cikkünkben részletesebben mutatjuk be a a Dynamics 365 pénzügyi megoldását, összehasonlítva azt itthon elterjedt, egyéb hasonló szoftvereivel.

A KKV-k számára előkészített Business Central a következő komponenseket kínálja:

  • Előre felparaméterezett Business Central környezetek (Sandbox, Master, Production)
    • ÁFA-kódok
    • Könyvelési, kontírozási szabályok
    • Vevő, szállító csoportok
    • Számlatükör
    • Stb.
  • Törzsadat- és tranzakció betöltő sablonok
    • Vevők
    • Szállítók
    • Cikkek
    • Vevő, Szállító, Bank nyitó tételek
    • Tárgyi eszközök és tranzakciók
  • PowerBI web service-ek és dashboardok
  • NAV online web service-ek (bejövő és kimenő számlázáshoz)
  • E-learning anyagok (videók)
  • Részletes felhasználói útmutató
  • Folyamatkatalógus
  • Tesztforgatókönyv-katalógus

Miért más a Dynamics 365 Business Central, mint a hazai piacon elérhető többi üzleti szoftver?

KulcsSoft: Ez a szoftvercsalád komoly múlttal, és ennek megfelelően jelentős felhasználóbázissal rendelkezik. A szoftver egy folyamatos, hosszas fejlesztés során alakult ki, a rendszer így nem teljesen egységes, az egyes részrendszerek (főkönyvi rendszer, raktár rendszer, számlázó rendszer stb.) nem 100%-ban integráltak és köztük csak manuális exportálás révén lehet az adatokat mozgatni.

>> A Business Central maximálisan felhasználóbarát, ahol az adatok egységesen kezelhetők.

Cobra: A KulcsSofthoz hasonlóan szintén komoly múlttal rendelkező, hazai fejlesztésű ERP rendszer. Bár felhasználói felülete a mai igényeknek nem felel meg, a rendszerrel már tapasztalatot szerzett könyvelők körében igen népszerű. Hátránya – amellett, hogy új felhasználók számára használata nehezen elsajátítható -, hogy nagyon korlátozottak a riportkészítési lehetőségek. A vezetői információk (VIR) nem érhetők el automatikusan vagy real-time, csak a könyvelő/kezelő bevonásával, ami feleslegesen lassítja a munkát.

>> A Dynamics 365 Business Central korszerű felhasználói felülettel és teljes körű, részletes riportkészítési eszköztárral rendelkezik.

Vectory: Magyar fejlesztésű rendszer, fejlett funkciókkal, ugyanakkor limitált riportálási képességekkel.

>> A Business Central rugalmas, az aktuális igényekhez illeszkedő riportolásra képes.

ABAS: A német rendszer az említett hazai szoftvereknél lényegesen modernebb, böngészőben, vagy akár mobilon is futtatható. A rendszert leginkább ipari, gyártó cégeket célozva fejlesztették ki, ennek köszönhetően árazása is meghaladja a legtöbb KKV lehetőségeit.

>>A Dynamics 365 Business Central felhőalapú rendszer, így a KKV-k számára is elérhető havidíjért vehető igénybe

SAP HANA: A nagyvállalatok által széleskörűen használt vállalatirányítási rendszer egyszerűsített változata. Bár a német cég a KKV-k számára kínálja szoftverét, ez a fogalom nálunk inkább a közepes és nagyobb cégeket jelenti. A hazai KKV-k anyagi lehetőségeit messze meghaladja ez a rendszer.

>> A Dynamics 365 Business Central KKV-kra szabott változata szolgáltatásaiban és árában is a hazai KKV-k lehetőségeire van szabva.

Business Central - az univerzális megoldás

Átfogó üzleti funkciók / igazodás a KKV-k igényeihez – korszerű felhasználói felület – rugalmasság – átfogó riportolás – megfizethető ár. Kell ennél több?

A Dynamics 365 Business Central KKV-kra szabott változata olyan megoldásokat kínál, melyek segítségével valóban 21. századi vállalkozást működtethet.

Kovács Lajos

Kovács Lajos

Értesüljön legfrissebb tartamainkról,
Iratkozzon fel hírlevelünkre!