Dynamics 365 Business Central
- Konstrukciók -

Szeretnénk segíteni Önnek, hogy a legoptimálisabb konstrukciót válassza, ezért összegyűjtöttük a legfontosabb tudnivalókat.

Microsoft Dynamics 365 Business Central On-Premise

Dynamics 365 Business Central
On-Premise

Helyben telepített változat, örökös licenccel.
Az On-Premise a Dynamics 365 Business Central klasszikus konstrukciója.

Amiért Önnek ajánljuk:

Amit érdemes mérlegelnie:

Microsoft Dynamics 365 Business Central Hosted - Bérleti konstrukció

Dynamics 365 Business Central
Bérlet

Havidíjas konstrukcióban elérhető, partner által üzemeltetett infrastruktúrával.

Amiért Önnek ajánljuk:

Amit érdemes mérlegelnie:

Microsoft Dynamics 365 Business Central SaaS - felhős konstrukció

Dynamics 365 Business Central
SaaS

Szoftver mint szolgáltatás, havidíjas konstrukcióban, felhőalapú infrastruktúrával.
(Megérkezett! Magyarországon 2020 áprilisától elérhető!)

Amiért Önnek ajánljuk:

Amit érdemes mérlegelnie:

Segíthetünk a bevezetésben!

Térjen át felhőalapú, modern vállalatirányítási rendszerre akár 1 hónapon belül!

Az általunk összeállított bevezetési csomagok segítségével rövid idő alatt (<1 hónap) képesek vagyunk egy átlagos magyar KKV számára bevezetni a Business Central felhőalapú verzióját.

 Ennyi idő után a vállalkozás a magyar jogszabályokkal teljes összhangban egy működő ERP-rendszerhez jut. Az ezen felül álló igények pedig fokozatosan kerülnek bevezetésre, a használattal összhangban.
Így nem fog olyan megoldást megvásárolni, amire nem lesz szüksége.

Alap csomag

Kisebb cégek számára
(1-2 felhasználó)
  • Nincs készlet, vagy pár darab cikk kezelése
  • Pár darab tárgyi eszköz kezelése
  • Előre definiált számlatükör alkalmazása
  • 1-2 pénzügyi dimenzió használata
  • Minimális szerepkörhöz kapcsolódó beállítása
  • 1 db előre definiált Power BI dashboard
  • Két nap (16 óra) oktatás

Médium csomag

Komplexebb cégek számára
(3-50 felhasználó)
  • Nagyobb készlet és 1-2 raktár kezelése
  • Közepes mennyiségű tárgyi eszköz kezelése
  • Előre definiált számlatükör alkalmazása
  • Több pénzügyi dimenzió használata
  • Szerepkörök bővebb beállítására is igény lehet
  • Több előre definiált Power BI dashboard
  • Két nap (16 óra) oktatás
  • Könyvelési beállítások átfogóbb konfigurálási lehetősége
  • Grátisz: 1 db Excel betöltő integráció​
Népszerű

Optimum csomag

Nagyobb vállalatok számára
(50+ felhasználó)
  • Bonyolult raktári, üzleti folyamatok kezelése
  • Több ezer cikk és tárgyi eszköz kezelése
  • Saját számlatükör alkalmazása
  • Korlátlan pénzügyi dimenzió használata
  • Szerepkörök és felelősségi körök maximális testreszabása
  • Több előre definiált Power BI dashboard és egyedi dashboardok kialakítása
  • Két nap (16 óra) oktatás
  • Könyvelési beállítások maximális konfigurálási lehetősége
  • Más meglévő rendszerekkel való integráció

Az általunk nyújtott felhős ERP rendszer fel van készítve az azonnali működésre, minden alapvető paraméter készenáll, és a törzs- és tranzakciós adatok feltöltését követően, egy tréning után a cégek használatba is vehetik a rendszert.

Egyedi igényei vannak, melyet nem tudnak csomagjaink jól körülírni?
Írjon nekünk, egy rövid analízis után szakértő kollégáink cégre szabott ajánlatot adnak vállalata számára!

 Business Central sorozatunk következő alkalmát december 2-án tartjuk a FITS Kft. közreműködésével, melyre várunk minden érdeklődő fejleszőt.

Mivel érkezünk?

Köszöntőnk után a Microsoft Power Platform használatáról beszélünk, rugalmas és hatékony eszköztárát mutatjuk be, tippekkel kiegészítve, mit és hogyan érdemes működtetni. Ezután az API integrációs megoldásait hozzuk el az OAuth.2.0-s szabvány hitelesítési protokoll segítségével.

AGENDA

KÖSZÖNTŐT MOND

Brecsok Sándor

HRP Europe Kft.

ELŐADÓNK

Faludi Gábor

FITS Magyarország Kft.

Webinárunk végén a Q&A szekcióban várjuk kérdéseiteket, véleményeteket, melyre készségesen válaszolunk.