Egy valóban dinamikus üzleti partner – Microsoft Dynamics 365 Business Central

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Meglepő módon még ma is sokan vannak, akik Excel táblákkal (vagy akár kockás füzettel) próbálják kézben tartani vállalkozásukat. Megragadtak ugyanis abban a hitben, hogy a vállalatirányítási, vagy ügyfélkezelési program luxus, amit csak a nagy cégek engedhetnek meg maguknak. A valóság viszont az, hogy évek óta egymás után jelennek meg a kifejezetten  közepes vállalkozások igényeire (és lehetőségeire) szabott megoldások. Ezek között az egyik legnépszerűbb a Dynamics NAV – világszerte 160.000 cég és 2,7 millió ember használja – , és bizonyára ilyen lesz a 2018. áprilisában bejelentett és azóta gyorsan terjedő Dynamics 365 Business Central is.

Business Central - Termelésoptimalizálás informált döntések alapján

Új név - kibővített funkciók

A Dynamics 365 Business Central nem egyszerűen a Dynamics NAV átnevezése. A kizárólag saját szerverre telepített szoftverként működő Dynamics NAV-val szemben a Dynamics 365 Business Central már teljesen fel van készítve a felhős működésre is. Az új néven megjelenő szoftver tud mindent, amit a Dynamics NAV tudott, de alaposan áttervezték annak érdekében, hogy felhős szoftverként (SAAS) is tökéletesen működjön.

Ma még párhuzamosan elérhető a Dynamics NAV és a Dynamics 365 Business Central is, de a Microsoft világossá tette, hogy a Navision vonal nem megy tovább, annak minden funkcióját a Business Central veszi át. Mindezzel egy hosszú időszak zárul le, aminek legfontosabb két pontja a dán Navision A/S akvizíciója (2002.) és a Dynamics NAV 2009. piacra dobása (2008. december) volt

Business Central - Valós idejű kimutatások

Dynamics 365 Business Central - a KKV-kra szabott ERP

A szoftver három változatban vásárolható meg. A Team member, az Essential és a Premium alapjai ugyanazok, ugyanakkor az elérhető szolgáltatások különbözőek. Ahogy ez a legtöbb szoftvernél megszokott, itt is a középső csomag az, ami a legtöbb vállalkozás számára az ideális megoldás.

A Dynamics 365 Business Central segítséget nyújt a pénzügyek kezelésében, az ellátási lánc biztonságos, automatikus működésében, a hatékonyabb értékesítésben, a projektek szervezésében, a működés optimalizálásában. Lényegében mindenben, amire egy vállalkozásnak szüksége van.

A Business Central természetesen alapból együttműködik az összes Dynamics 365 appal, emellett más, népszerű Microsoft termékekkel is integrálható. Talán leírni is felesleges, hogy teljesen mobilbarát szolgáltatásról van szó.

A magyarul beszélő ERP

A Dynamics 365 jelenleg a hagyományos, helyben telepített (on-premise), vagy bérelt, havidíjas konstrukcióban, partnereinknél üzemelve érhető el. Míg az első esetben a teljes kontroll, a másodikban az üzemeltetési feladatok kiszervezése a fő előny. Jól látszik azonban, hogy a jövő a felhős működés, ezért hamarosan Magyarországon is elérhetővé válik ez a változat.

A Dynamics 365 Business Central teljesen lokalizálva, magyar nyelvű felületekkel, magyar nyelvű támogatással kerül a hazai felhasználókhoz. A szoftvert tetszés szerint, a HRP Europe 26 partnerének bármelyikétől megvásárolhatja.

Polónyi Mariann

Polónyi Mariann

Értesüljön legfrissebb tartamainkról,
Iratkozzon fel hírlevelünkre!