Pénzügyek – csak egyszerűen ERP rendszerrel!

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: email

Sok olyan, ígéretes szoftverrel találkoztunk már, amelyik ugyan hasznos szolgáltatásokat nyújtott, de a kipróbálás során kiderült, hogy alkalmazása hazai környezetben komoly akadályokba ütközik. A vállalati alkalmazások közül az ERP (vállalatirányítási) szoftvereknek kell a legkomolyabb vizsgákon átesniük, hiszen ezek moduljaival a szervezet legkülönbözőbb részlegeiben dolgozók, partnerek, beszállítók stb. kerülnek kapcsolatba.

Dynamics 365 Business Central - növekedjen okos döntések meghozatalával

Különösen magasak a követelmények a vállalati pénzügyeket támogató szoftverekkel szemben, hiszen azoknak meg kell felelniük az helyi adózási és egyéb pénzügyi előírásoknak.

A Microsoft közepes vállalatokra szabott ERP rendszere, a Microsoft Dynamics 365 Business Central azok közé a szoftverek közé tartozik, amelyik kitűnően megfelel ezeknek az elvárásoknak. Miközben a beszerzéstől a projektvezetésen át az értékesítésig a vállalati munka számos területét támogatja, rendkívül fejlett pénzügyi modullal is rendelkezik. Fontos ezt hangsúlyozni, mivel éppen ez utóbbi feladatkör az, ami a legnagyobb kihívás elé állítja a hasonló rendszereket.

Magyar nyelvű felület

Sok, egyébként kitűnő szoftver azért nem tud elterjedni a hazai piacon, mert csak angol kezelőfelületekkel rendelkezik. Sajnos még a nemzetközi vállalatoknál sem biztosítható, hogy egy komplex, többek által használt rendszer valamennyi felhasználója kellő szinten értsen angolul.

A Dynamics 365 Business Central – sok más Microsoft termékhez hasonlóan – kitűnően “beszél” magyarul. Ez nemcsak a szoftver felületeire, hanem a támogató anyagokra (kézikönyv, súgó) is érvényes.

Dynamics 365 Business Central - Kösse össze vállalatát bárhol és bármikor

Speciális, hazai követelmények

Egy vállalat működése során számtalan jogszabályt, előírást, kell betartani, sokféle szabványnak kell megfelelni. Érthető tehát, hogy csak azok a szoftverek alkalmasak a vállalati működés támogatására, amik ezeknek az elvárásoknak hiánytalanul megfelelnek.

Az ÁFA (általános forgalmi adó) bevallások elkészítése idő- és erőforrás-igényes munka. Szoftverrel csak akkor gyorsítható, ha az tökéletesen fel van készítve a hazai környezethez. A Dynamics 365 NAV lokalizációjával a Microsoft már bizonyította, hogy tökéletesen képes igazodni a magyar pénzügyi rendszerhez. Az azt felváltó Dynamics 365 Business Central pénzügyi modulja nemcsak az ÁFA bevallás elkészítésében segít, de tökéletesen kezeli a 2013. januárja óta kötelező XX65M részletes jelentéskészítő nyomtatványt is. A bevallás és a jelentés elkészítésével és automatikus elküldésével a Business Central tehermentesíti a cége munkatársait, minimalizálja a hibás kitöltés és az ebből adódó bírságok lehetőségeit is.

Számlázás egyetlen gombnyomásra

Az árajánlatok írása, a számlák kiállítása, azok egyeztetése a beérkezett utalásokkal rengeteg munkát és figyelmet igényel. Mindez hagyományosan több rendszer használatával történik. A rendszerek közti ugrálás nemcsak időigényes, fárasztó, de számos hibaforrást is rejt magában. Egy, a vállalkozására szabott ERP mindezt egyszerűen, központosítva végzi el. A Dynamics 365 Business Central gyerekjátékká teszi a korábban sziszifuszi folyamatokat.

A Business Central pénzügyi modulját használva úgy írhat ajánlatot, állíthat ki számlát, hogy közben ki sem kell lépnie az ehhez és egyéb munkáihoz használt Outlookból. A Dynamics 365 az alkalmazott magas szintű integrációnak köszönhetően képes összehangolni az ajánlatadást, a számlázást és a beérkezett számlák ellenőrzését.

Írásunkban csak a Microsoft közepes vállalatokra szabott ERP rendszerének néhány kiemelten fontos tulajdonságát emeltük ki.

Polónyi Mariann

Polónyi Mariann

Értesüljön legfrissebb tartamainkról,
Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Májusban folytatjuk Business Central sorozatunkat,
melyre szeretettel várunk BC tanácsadókat, döntéshozókat!

Tavaszi alkalmunkon a Business Central 2021 release wave 1 újdonságait járjuk körül.

Előadónk a Business Central v18 2021. áprilisától elérhető innovatív verzióját mutatja be, melyben a BC fontos változásait, alkalmazásokon belüli fejlesztéseket, módosításokat, új funkciók beépítését és/vagy elavultak eltávolítását ismerteti online eseményünkön.

AGENDA

KÖSZÖNTŐT MOND

Brecsok Sándor

HRP Europe Kft.

ELŐADÓNK

Faludi Gábor

FITS Magyarország Kft.

Webinár végén hagyunk Q&A szekciót, ide várjuk kérdéseiteket, véleményeteket, melyre készségesen válaszolunk.