A kockás füzetek és az Excel táblák ideje már elmúlt. Aki hatékonyabban akar dolgozni, annak ideje továbblépni. A számvitel, a könyvelés, az ügyfelek és a beszállítók nyilvántartása hagyományos módszerekkel már egy néhány fős vállalkozás számára is akkora terhet jelent, ami elvonja az erőforrásokat a napi munkától.
Vállalatirányítás rendszer? CRM? Ezeket a kifejezéseket hallva sok cégvezető csak legyint, hiszen korábban már megtanulta, hogy az ilyen “úri huncutság” csak a nagy cégeknek való, a gyártók az ő igényeik szerint alakították ki azokat, és persze az árazás is az ő pénztárcájukhoz illeszkedik.
Megfizethető KKV megoldások a felhőből
Szerencsére a felhő alapú informatika (cloud computing) megváltoztatta a játékszabályokat, demokratizálta a piacot. Ma már nem kell drága szervereket, telepített szoftvereket vásárolni a korszerű adminisztrációra, fejlett ügyfélkezelésre vágyó vállalkozásoknak. A felhős vállalatirányítási rendszer nem terheli meg a cég költségvetését, hanem havidíjas szolgáltatásként érhető el, ezért a kiadások is jól tervezhetőek.
A lassan 1 éve tartó járvány miatt a vállalkozások többsége nem megszokott telephelyén működik, hanem sokan otthonról dolgoznak. Ilyen, és hasonló helyzetekben különösen előnyös, hogy a felhős szoftverek bármikor, bárhonnan elérhetők.
Dynamics 365 Business Central a KKV-k igényeihez igazítva
Ismerős a Dynamics név? Nem véletlenül. A Microsoft sikeres vállalatirányítási rendszerei évek óta ezt a nevet viselik (ezek közül talán legismertebb a Dynamics NAV). Erre a tudásra alapozva, de innen egy óriási lépést megtéve született meg a Dynamics 365 Business Central, a teljesen felhőalapú megoldás.
A felhős technológia lehetővé teszi hogy a nyújtott szolgáltatásokat pontosan az ügyfél szükségleteihez igazítsák. Ennek köszönhetően a KKV-knak nem egy nagyvállalatokra szabott rendszerrel kell megküzdeniük, hanem kifejezetten az ő igényeikre szabott szolgáltatásokat kapnak.
Beállított, optimalizált, munkára kész pénzügyi szoftver
Sokan – joggal – félnek egy több területet is átfogó szoftver bevezetésétől, mert úgy gondolják, hogy egy ilyen rendszer beállítása, behangolása rengeteg munkával jár. Ehhez még egy nagyobb cégnek sincs megfelelő erőforrása, szakértelme, nemhogy egy kisebb vállalatnak. A Dynamics 365 Business Central esetében feleslegesek ezek az aggodalmak.
Az általunk nyújtott rendszer fel van készítve az azonnali működésre, minden alapvető paraméter készen áll. A törzs- és tranzakciós adatok feltöltését követően, a platform azonnal használatba is vehető. (A felhasználók ezt megelőzően természetesen egy gyors, gyakorlat-orientált tréning keretében barátkozhatnak meg a rendszerrel.)
A felhőalapú infrastruktúrának köszönhetően a vevő akár már egy felhasználói licencet vásárolva is megkapja a teljes környezet. A rendszer pedig az igényelt licencek számától függően, rugalmasan skálázható.
A számviteli rendszerektől elvárt analitikákon túl, a bevezetés részét képezik pozíció specifikus PowerBI dashboard-ok, amelyek az első perctől hasznos információval látják el a felhasználókat, anélkül, hogy be kelljen lépniük a Business Central felületére. Így a riportok böngészőből, mobilról vagy tabletről is elérhetőek naprakészen.
Új fejezet a KKV- számára
A Dynamics 365 Business Central KKV változatának köszönhetően olyan segítséget kapnak a kisvállalkozók, ami a hagyományos IT környezetben elképzelhetetlen volt. Az előre felparaméterezett ÁFA-kódok, könyvelési szabályok, vevő és szállító csoportok, a törzsadat-sablonok, a sokfajta intelligens segítség soha korábban nem látott eszköztárat ad a vállalkozók kezébe.