Microsoft Dynamics NAV 2017 – Élvezze az újdonságok előnyeit!

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: email

A Microsoft Dynamics NAV 2017 korszerű vállalatirányítási megoldás, amely elődeihez hasonlóan gyorsan bevezethető, könnyen használható, és hatékonyan képes támogatni cége üzleti célkitűzéseit.

Újdonságok a Microsoft Dynamics NAV 2017 verzióban

A Microsoft Dynamics NAV 2017 legfontosabb jellemzői az integráció, a dinamikus bővíthetőség és az egyszerűség. A korábbi verzióhoz képest a Microsoft Dynamics NAV 2017 jelentősen továbbfejlesztett alapalkalmazással rendelkezik, mely szorosabb integrációt kínál az Office 365-tel és a Power BI szolgáltatással, továbbá a Microsoft AppSource üzleti megoldás-szolgáltatói weboldalon, valamint a rendszeren belül megtalálható Bővítménykezelőn (Extension Manager) keresztül Extension-kiegészítőkkel bővíthető bármikor.

Az Microsoft Azure felhővel és a Microsoft Office 365-tel integrált környezet

A Microsoft Dynamics NAV 2017 teljes körű Microsoft Azure környezet támogatásával érkezik, melynek segítségével a rendszer már telepíthető és konfigurálható nemcsak Microsoft Azure-ban üzemeltetett virtuális gépeken, de egyúttal az Azure SQL támogatás révén már közvetlenül is telepíthető Azure SQL szolgáltatás adatbázisaként.

Folyamatosan átláthatja az üzleti tevékenység minden területét.

A Microsoft Dynamics NAV gördülékenyen együttműködik az Office 365-tel, így egyszerűen, közvetlenül az Outlookból is kézben tarthatja üzleti ügyeit cége vevőivel és szállítóival. Kényelmesen navigálhat a Microsoft Dynamics NAV adatai és az Office eszközei, például az Outlook és az Excel között.

A továbbfejlesztett kompatibilitás révén egyszerűen rögzíthet új vevőket, szállítókat, ajánlatokat és számlákat anélkül, hogy elhagyná az Outlookot. A fejlettebb Word-integrációnak köszönhetően professzionális megjelenésű dokumentumokat készíthet.
A gördülékenyen használható környezet jóvoltából időt takaríthat meg, fokozhatja a nyilvántartások pontosságát, és kiemelkedő ügyfélélményt nyújthat.

Gyorsabb beállítás és konfigurálás

Gyorsabban használatba veheti a rendszert.
Az adatok importálását és az Office 365-integráció beállítását varázsló segíti, így időt takaríthat meg, és elkerülheti a felesleges manuális feladatokat. Élvezze a rendszer egyszerűsített beállítási lehetőségét az előre definiált beállítási információkkal, mely minimális közreműködést igényel az Ön részéről.

A beállítási varázslók végigvezetik a kívánt beállítási folyamatokon, és megkönnyítik a szükséges feladatok elvégzését. Varázsló segíti például a jóváhagyási munkafolyamatok, az üzleti év, a pénzforgalmi előrejelzés és az ÁFA-mátrix beállítását is.
A pénzgazdálkodás fejlettebb támogatásának köszönhetően egyszerűen beállíthatja és pontosíthatja a pénzforgalmi előrejelzést, és átfogó helyzetképet kaphat a releváns forrásokból származó adatok összegyűjtésével.

Optimalizált mobil CRM-környezet

Az optimalizált mobil CRM (ügyfélkapcsolat-kezelési) funkciókkal az irodán kívüli munka is minden eddiginél egyszerűbbé válik.

A telefonról elérhető kapcsolatkezelő funkciókkal hatékonyabban dolgozhat, és a Kereskedelem és kapcsolatkezelő szerepkör-főoldal fejlesztéseit is igénybe veheti.

Az egyszerűbben használható CRM-funkciókkal a kapcsolatok, a kapcsolati tevékenységek és az értékesítési lehetőségek is kezelhetők. Telefonról is elérheti a kapcsolati tevékenységek nyilvántartását, amely az Office 365 használatával naplózza az e-mail üzeneteket.

Beépített együttműködés a Microsoft Dynamics CRM OnPremise illetve a Microsoft Dynamics 365 for Sales (korábbi nevén Dynamics CRM Online) megoldással

A Microsoft Dynamics NAV 2017 elődeihez hasonlóan tovább egyszerűsíti a Microsoft Dynamics 365 for Sales (korábbi nevén Microsoft Dynamics CRM Online) használatát, az integráció folyamatát. Új varázsló segíti a beállítás folyamatát, amellyel zökkenőmentesen összekapcsolhatja a Microsoft Dynamics CRM OnPremiseben és a Microsoft Dynamics NAV 2017-ben tárolt adatokat. A varázsló automatikusan telepíti a Dynamics NAV integrációs megoldást a CRM-ben.

Adatai garantáltan mindig szinkronizáltak és frissek maradnak. A pénznemek, mértékegységek, cikkek és erőforrások megfeleltetésével és szinkronizálásával naprakész árakat és cikkeket tarthat nyilván a Microsoft Dynamics CRM-ben, és Microsoft Dynamics NAV-árlistát is készíthet közvetlenül a Dynamics CRM OnPremise vagy a Dynamics 365 for Sales-ből.

Továbbfejlesztett felhasználói környezet

Az egyszerűséget, a hatékonyságot és a teljesítményt szolgáló újabb jelentős fejlesztésekkel a Microsoft Dynamics NAV 2017 még jobb felhasználói élményt kínál.

A böngészőalapú környezetben még eredményesebben dolgozhat. Többféle nézetben jelenítheti meg a rekordlistákat – például választható méretű miniatűrképekkel –, az új fogalmak elsajátítását és a könnyebb adatbevitelt pedig varázslók segítik.

A web kliensben jól ismert billentyűparancsokat is használhat: az Escape-pel például azonnal bezárhatja az aktuális lapot, az F5 billentyűvel pedig a legújabb adatokkal frissítheti a böngészőt, a teljes oldal újratöltése nélkül.

A speciális funkciók használatát intelligens és diszkrét értesítések segítik az alkalmazásban, amelyek az adott kontextusnak megfelelően vezetik végig a megfelelő folyamatokon. Akár a tapasztalatlanabb felhasználók is elvégezhetik a speciális feladatokat az új típusú értesítések segítségével, amelyek nem tolakodóak, így nem hátráltatják a munka szokásos menetét.

A figyelemfelkeltés mellett releváns műveleteket is kínáló értesítéseket a partnerek is fejleszthetnek, ezáltal pontosan az Ön üzleti igényeire szabhatják a rendszer működését.

A projektek a korábbinál egyszerűbben kezelhetők, és a szükséges részletek is jobban átláthatók. Az új projekt-beállítási varázsló segít a projektek és a munkaidő-kimutatások előkészítésében, a megújult Projektmenedzser szerepkör-főoldalon pedig gyorsan elérhetők a gyakran használt feladatok több új diagram és az új Saját projektek lista mellett.

Pénzügyi fejlesztések

Azonnal használható pénzügyi kimutatásokkal dolgozhat, és könnyen értelmezhető elemzéseket kaphat a vállalat pénzügyi teljesítményéről.

Az új alapértelmezett Főkönyvi kimutatásoknak köszönhetően előzetes beállítás nélkül, gyorsan és intuitív módon elkészítheti a kívánt pénzügyi jelentéseket, az időpontalapú jelentéskészítés révén pedig bármely időpontra vonatkozóan megtekintheti vállalata pénzügyi helyzetét.

A kimutatás készítést segítik az új főkönyvi számlakategóriák is, amelyek megfelelő struktúrát biztosítanak a számlatükörnek.

A fizetések egyeztetése is jóval hatékonyabbá vált, ugyanis a fizetések és a bankszámla egyeztetése egy lépésben elvégezhető az összes tranzakció egyszerre történő megfeleltetésével, majd a bankszámla-egyeztetés egyidejű könyvelésével és frissítésével.

Minden elektronikus!

A különböző fizetési szolgáltatásokra (pl. PayPal) mutató hivatkozásokkal megkönnyítheti ügyfeleinek a számlák online kifizetését.

Akár PayPal Payments Standard típusú fizetési hivatkozást is elhelyezhet a számlákon, ezáltal többféle fizetési módot is támogathat, például hitelkártyával vagy PayPal-számláról történő fizetést.

Az optikai karakterfelismerési technológia (OCR) továbbfejlesztett alkalmazása elősegíti a beérkező bizonylatok kezelését.

A Microsoft Dynamics NAV 2017-ben a Lexmark ICS számlarögzítő prémium szolgáltatásával már a számlák egyes sorai is kinyerhetők, a kapott adatok vizuális módon ellenőrizhetők, és az OCR-rendszer online betanítható a pontosabb eredmények érdekében.

Cortana Intelligence (Azure Machine Learning)

A beépített Cortana Intelligence a historikus adatok felhasználásával javítja az értékesítési előrejelzések pontosságát, elősegítve ezzel a készletgazdálkodást és az ügyfelek igényeinek kiszolgálását.

A kereskedelem, a készletkezelés és a cash flow bővítmény az előrejelzés alapján segít a szállítóknak küldött készletfeltöltési igénylések és cash flow tervezés elkészítésében, amivel időt takarít meg.

Garantáltan mindig a lehető legjobb előrejelzések alapján dolgozhat, ugyanis a rendszer különböző gépi tanulási algoritmusok eredményeit hasonlítja össze egymással, és a legjobb minőségű előrejelzést választja ki.

Forgalmazott cikkek kezelése

A termékeket a kívánt módon rendszerezheti és kategorizálhatja.

A katalógusban mindössze néhány kattintással részletes keresést végezhet, hogy csak a szükséges információk jelenjenek meg.

Egyéni cikk attribútumokat hozhat létre és értékeket rendelhet hozzájuk az üzleti igényeknek megfelelően, ami a cikkek kezelésében és az eladási bizonylatok készítésében is segítséget nyújthat. Ha attribútumokat és értékeket állít be egy cikkhez, azok mind megjelennek egy adatterületen, a cikk kartonon és a cikklistában. A cikkek az attribútum-értékek szerint szűrhetők, így könnyebben vehet fel cikkeket az eladási és a beszerzési bizonylatokra, és leszűkítheti a választható vagy műveletekkel kezelhető cikkek listáját.

Még kényelmesebb navigációt és webáruház-integrációt biztosítanak a cikkcsoportok, amelyekkel hierarchikus struktúra szerint csoportosíthatók a cikkek. Saját cikkcsoportokat definiálhat, és attribútumokat is hozzárendelhet az egyes cikkcsoportokhoz. Amikor cikkeket vesz fel egy csoportba, a cikkek öröklik a cikkcsoport attribútumait, így az azonos csoportba tartozó cikkek azonos attribútumokkal fognak rendelkezni, időigényes egyenkénti beállítás nélkül.

Beépített Power BI támogatás

Az integrációs lehetőségek sorában az egyik legújabb a Power BI beépített támogatása, amelynek segítségével egyszerűen készíthet informatív diagramokat és jelentéseket, amelyeket a Microsoft Dynamics NAV 2017 szerepkör-főoldalain is megjeleníthet.

Munkatársai folyamatos tájékoztatásához könnyen megosztható jelentéseket készíthet a fő teljesítménymutatókról, valamint a készletekről, az eladások és a rendelések állapotáról. A felhasználók önkiszolgáló módon, megbízható adatforrásokból készíthetnek jelentéseket a gyors és megalapozott döntéshozatal érdekében.

Bővítmények (Extension megoldások)

A Microsoft Dynamics NAV rendszer az alaprendszer forráskódjának közvetlen megváltoztatása nélkül módosítható és bővíthető, ami megkönnyíti a különféle testreszabások és bővítmények telepítését, kezelését és frissítését. A bővítmények mindössze pár kattintással telepíthetők, és egyszerűen megtekinthetők a kapcsolódó információk is, például a bővítmény neve, leírása, verziója, kiadója és a hivatkozások.

A Bővítménykezelő lapon egyszerűen telepíthetők és eltávolíthatók a bővítmények, amelyek pillanatok alatt kiválaszthatók a könnyen felismerhető logók segítségével.

Polónyi Mariann

Polónyi Mariann

Értesüljön legfrissebb tartamainkról,
Iratkozzon fel hírlevelünkre!

Folytatjuk Business Central webinár sorozatunkat
2022-ben is!

Mivel érkezünk?

Évindító webinárunkat január 27-én tartjuk, melyen a Power Platform lehetőségeinek áttekintésével, hozzá kapcsolódó licenszelési típusokkal és integrációs műveletek bemutatásával készülünk.

Mindezek mellett az üzleti folyamatok optimalizálása kapcsán az AI Builderrel, mint kiegészítő opcióval is foglalkozni fogunk.

AGENDA

KÖSZÖNTŐT MOND

Brecsok Sándor

HRP Europe Kft.

ELŐADÓNK

Faludi Gábor

FITS Magyarország Kft.

Webinárunk végén a Q&A szekcióban várjuk kérdéseiteket, véleményeteket, melyre készségesen válaszolunk.